22 września 2016

Moja okolica


Cześć! Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam kilka ujęć mojego otoczenia. Testowałam wtedy lustrzankę, ale kilka zdjęć nawet wyszło :D Trochę przypominają mi jednak o odchodzącym lecie :( Wszystkie były robione rok temu.














Tutaj zdjęcie, które mogłoby być tapetą Windowsa xD



I na koniec kilka zdjęć mojego miasta wieczorową porą. Chciałam wypróbować, jak aparat będzie się zachowywał w ciemnościach. Chyba nie jest tak źle...















Miłego dnia! :D
Share:

8 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, piękne widoki i ich kolorystyka zachwyca! Uwielbiam takie nocne zdjęcia. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie z wodą przecudowne :) Aż zatęskniłam za wsią gdzie jeżdżę do dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja mieszkam na wsi i nie mogłabym żyć bez takich widoków ;)

      Usuń
  3. Przepiękna okolica. Najbardziej chwyta mnie za serce przedostatnie zdjęcia, ma niesamowity klimat.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Ale trzecie to już bajka <3

    OdpowiedzUsuń