24 października 2016

Koło Skały same skały :)

Hej! Dawno nie dodawałam żadnych zdjęć. Jakoś ponad tydzień temu miałam okazję przejeżdżać koło Ojcowskiego Parku Narodowego. Szkoda, że nie miałam czasu na zwiedzanie, ale udało się właśnie pstryknąć parę ujęć. Tematem przewodnim są, jak widać, formacje skalne. Bardzo mi się podobają. Ja mam blisko do Gór Stołowych, które są całkiem inne od tych. Już kiedyś odwiedziłam Maczugę Herkulesa, ale byłam wtedy dzieckiem i mało pamiętałam. Cieszę się, że mogłam odświeżyć wspomnienia :) Jeszcze kiedyś uda mi się pojechać w to miejsce na dłużej. W zdjęciach postawiłam na mocne kolorki. Widać, że drzewa zaczynają już nabierać jesiennych barw. Fotki wyszłyby ładniejsze, gdybym pojechała w tym tygodniu, ale nie ma co żałować :)




































Zdjęć wyszło więcej, niż zwykle, ale już nie chciałam dzielić tego na dwa osobne posty. Miłego dnia życzę! :)
Share:

12 komentarzy:

  1. Ja też tam kiedyś byłam a zdjęcia są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam nie tak strasznie daleko tego miejsca, jest tam pięknie. A Twoje zdjęcia są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę! Chciałabym mieć tam bliżej. Albo w ogóle do jakichkolwiek gór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe widoki! Kocham, uwielbiam góry! Musze koniecznie się wybrać w te rejony, bo ta mnie jeszcze nie było :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo widoki rzeczywiście są cudowne :) Nie można oddać do końca ich uroku na zdjęciach. Ja też kocham góry :)

      Usuń
  5. Nigdy nie byłam w tych okolicach, jednak kiedyś koniecznie musze to zmienic. Uwielbiam zwiedzać i to dla mnie sama przyjemność :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam nigdy w Ojcowskim PN, jednak chciałabym kiedyś go zwiedzić. Najbliżej mam do Kampinoskiego PN, w którym byłam już dawno temu i też mało co pamiętam.
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Ja również czasami dodaję posty z różnych wycieczek, więc jeśli jesteś ciekawa to zapraszam: bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do wyjazdu w tę okolicę :) Dziękuję :)

      Usuń