14 kwietnia 2017

Book Haul #3 i życzenia :)

Hej! Pomyślałam sobie, że napiszę ten post już teraz, w razie gdybym nie pojawiła się na blogu przed świętami. Moi kochani, przede wszystkim chciałam Wam życzyć szczęśliwej i spokojnej Wielkanocy, smacznego jajka i mokrego lanego poniedziałku ;) 

Od kiedy mnie tu nie było, do mojej biblioteczki przybyło parę nowych książek. Chciałabym dzisiaj co nieco o nich opowiedzieć.


„Starter” i „Ender” Lissa Price - prezent świąteczny, ale oczywiście z okazji świąt Bożego Narodzenia :) Książki już od dłuższego czasu miałam zamiar przeczytać. Moja intuicja czasami mnie zawodzi, ale mam wrażenie, że mi się spodobają. Już same okładki przypadły mi do gustu, ale wiadomo - nie ocenia się książki po okładce ;) Myślę, że większość z Was kojarzy, o czym są te książki. Najbardziej ciekawi mnie motyw wykorzystywania ciał nastolatków przez ludzi, którzy chcą się poczuć znowu młodzi.

Trylogia „Testy” Joelle Charbonneau - prezent, jak wyżej. Co do tych książek już nie jestem taka pewna, czy mi się spodobają. Rzadko kupuję, czy dostaję książki, więc mam nadzieję, że nie okażą się totalnym dnem. Tutaj też mamy do czynienia z motywem apokaliptycznym. Zaintrygował mnie natomiast pomysł autorki na te całe testy. Ciekawi mnie co to jest i po co ludzie mają je zdawać. 

„Noc Kupały” Katarzyna Berenika Miszczuk - kontynuacja „Szeptuchy”, której recenzję już pisałam. Tę książkę dostałam na urodziny i już ją przeczytałam. Pewnie napiszę recenzję, ale mogę już zdradzić, że „Noc Kupały” bardzo mi się podobała.

„Najdłuższa noc” Marek Bukowski, Maciej Dancewicz - no tak, tę książkę bardzo chciałam mieć w swojej biblioteczce. Mimo fali hejtu, mogę powiedzieć, że jestem fanką serialu „Belle epoque”. Widocznie nie jestem zbyt wymagającą osobą :D W każdym razie książka ma dość dobre opinie, więc się skusiłam. Pewnie będę ją czytać w najbliższym czasie.

„Aplikacja” Lauren Miller - książka mnie ciekawi, bo porusza właściwie tematykę na czasie. Bardzo chętnie poczytam o aplikacji, która potrafi zawładnąć życiem ludzi. W sumie raczej ku przestrodze, bo nie spędzam zbyt wiele czasu Internecie lub siedząc na telefonie, komputerze itp.

Dwie części „Podwieczności” Brodi Ashton - o zakupie tych książek zadecydowała moja miłość do mitologii greckiej. Tutaj autorka opierała się chyba na micie o porwaniu Persefony, więc zapowiada się ciekawie. I właśnie się dowiedziałam, że będzie w Polsce premiera 3 części! Super, już myślałam, że nie będzie wydana ;) 


Rozpisałam się, a czeka mnie dużo pracy przedświątecznej (wcześniej siedziałam i projektowałam nagłówek na bloga. W końcu trzeba było jakiś zrobić) ;) Także już uciekam :)
Share:

10 komentarzy:

  1. Podwieczność to coś na co poluję, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć :/ Cały stosik wygląda imponująco też chciałabym mieć tyle nowości u siebie :)
    Tobie również wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w bibliotekach też nie ma "Podwieczności", więc zdecydowałam się na zakup. Chciałabym móc kupować jeszcze więcej książek ;)

      Usuń
  2. podoba mi się Twój nowy nagłówek, warty siedzenia przed świętami :D Z tych książek kojarzę jedynie noc kupały, mam w planach, ale najpierw Szeptucha :D miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Oczywiście "Szeptuchę" również polecam :)

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko "Noc Kupały", a wszystko też przede mną ;) Wzajemnie ;)

      Usuń
  4. Ale mnie ciekawią książki Brodi Ashton, na pewno muszę przeczytać tę serię, ponieważ wychodzi już niedługo 3 tom! :D "Aplikacje" czytałam, ale strasznie się w niej gubiłam. Nie za bardzo przypadła mi do gustu :)
    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie podczas pisania tego postu się dowiedziałam o tym 3 tomie :D Zamówiłam w dobrym czasie te książki :D A "Aplikacją" to mnie zmartwiłaś ;/
      Wzajemnie :*

      Usuń
  5. Ogromny stos! Ja dumam ile książek na mnie czeka i przyznam,że czuję się przerażona :D Chętnie sięgnęłabym po "Podwiecznosć" - również kocham mitologię grecką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem, kiedy uda mi się przeczytać cały ten stos :D Najchętniej czytałabym wszystkie na raz, ale tak się nie da w moim przypadku ;)

      Usuń