24 kwietnia 2017

Forsycja

Hej! Dzisiaj u mnie za oknem w końcu poprawiła się pogoda. Po takiej długiej przerwie znowu czuć wiosnę. Aż zechciało mi się poszperać w zdjęciach :) Tym razem trochę zaszalałam i jest ich dużo, ale nie wiedziałam już sama, które wybrać. Z wiosną i kwietniem w ogóle kojarzy mi się ta roślinka. Tak pięknie kwitnie! Dodawała koloru i pozytywnej energii zanim jeszcze pojawiły się liście na drzewach i zakwitły inne kwiaty :) 

Moje ulubione mocno rozmyte ujęcia też się tutaj znajdują :)











Na koniec zdjęcie o trochę innym klimacie.
Jeśli ktoś dobrnął do końca, to podziwiam :D Dzisiaj może nie było jakoś pasjonująco, ale zawsze powtarzam, że mam mnóstwo zdjęć ;) 

Share:

12 komentarzy:

  1. Dlaczego podziwiasz? :D U mnie dzisiaj też trochę tej prawdziwej wiosny się pokazało, ale mnie to nie cieszy bo i tak chora w domu muszę siedzieć, ale przynajmniej popatrzeć mogę :D Co do zdjęć to oczywiście jak zawsze przyjemnie się ogląda, 2 i 4 najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jakiś jednostajny dziś post wyszedł :D Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i cieszenia się pogodą ;)

      Usuń
  2. Jak śliczna tak zła... zawsze przez to dziadostwo płaczę i kicham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam nawet, że ta roślinka powoduje uczulenie :/

      Usuń
  3. Fantastyczne zdjęcia! Jak zwykle jestem pod wrażeniem ♥
    Ja za oknem mam wszystkie 4 pory roku.. więc miło pooglądać coś wiosennego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie znowu popsuła się pogoda, więc tak samo mogę powiedzieć ;)

      Usuń
  4. Forsycja zawsze kojarzyła mi się z początkiem lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku daleko do letnich temperatur ;)

      Usuń
  5. Dla mnie kwiaty forsycji są co roku synonimem wiosny. :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj u mnie niestety tej wiosny nie widać :(
    Co prawda zakwitły moje kochane tulipany, jednak pogoda absolutnie im nie sprzyja :(

    A Twoje zdjęcia są przepiękne! Kocham forsycję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* U mnie też znowu nie widać wiosny :/

      Usuń