25 maja 2017

Wariacje na temat tulipanów


Hej! Nie było mnie dłużej, niż planowałam. Wszystko za sprawą magisterki. Otóż nie lubimy się, niestety. Ona wysysa ze mnie wszystkie siły i magicznie zabiera czas. Czarodziejka normalnie... Ale myślę, że mogę powiedzieć, że to już definitywny koniec. Niektóre kosmetyczne poprawki zostały dokonane, ale pewnie promotorka i tak zdecyduje, że trzeba coś jeszcze zmodyfikować. Ale w najbliższym czasie mam wolne! <3
Jeśli tylko zdałam ostatni egzamin w mojej karierze studentki, a to był kosmos...
O zdjęciach nie ma co za bardzo opowiadać. Wszystko jak w tytule. I tak fotografia to tylko moje hobby, więc nie oczekuję nie wiadomo jakich rezultatów ;)













Share:

9 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o fotografię, jestem w tym lewa, więc jestem pod wrażeniem Twoich prac :)
    Nieobecność oczywiście wybaczam.
    Pozdrawiam! :)

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie zdjęcie najlepsze! A co do egzaminu to nie martw się na pewno będzie dobrze i musisz się koniecznie pochwalić tym potem :) Będę trzymała kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z egzaminem to jest jak zwykle na studiach - z czego innego miał być, a z czego innego faktycznie był. Także może być wszystko ;)

      Usuń
  3. powodzenia z magisterką, ja właśnie walczę z licencjatem, znam ten ból :D piękne tulipany <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, podobno słabo piszę ;) Widać to po blogu ;)

      Usuń
  4. Przepięknie wyszły Ci te zdjęcia. Jak zawsze jestem pod wrażeniem ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób zdjęcia przepięknych konwalii <3

    OdpowiedzUsuń