10 maja 2017

Wiosno, gdzie jesteś?

Hej! Ostatnio wiele się u mnie dzieje. Muszę powoli kończyć pracę magisterską i uczyć się do egzaminów. Pod koniec maja kończę sesję i do pierwszego tygodnia lipca będę miała wolne. Oczywiście poza faktem, że muszę przygotowywać się do obrony. Mam nadzieję, że czerwiec przynajmniej będzie obfitował w przeczytane książki, aktywność na blogu, a może nawet jakieś wyjazdy.

Bardzo chciałabym naładować w końcu baterie. Więc z tego miejsca chciałabym się zwrócić do wiosny: gdzie Ty, do cholery, jesteś?! Wszyscy już chyba mamy dość tej pogody za oknem. Marzę o tym, żeby usiąść na dworze w krótkich spodenkach, popijać kawę, poczytać książkę i wystawić twarz do słońca. Chcę poczuć cudowną woń kwiatów. Wycieczka na rowerze lub motocyklu to już niemal fizyczna potrzeba. Żeby tak móc choć raz jeszcze poczuć się wolnym przed tym całym stresem związanym z obroną i poszukiwaniem pracy...

To post zdjęciowy, więc nie chcę za bardzo smęcić. Ale już naprawdę mam dość tej zimowej aury. Zdjęcia, mimo że kolorowe i wiosenne, wykonane w większości podczas mrozu lub przymrozku. Po prostu super.








Share:

15 komentarzy:

  1. A smęć sobie ile chcesz ja ci pomogę bo Matka Natura chyba oszalała ostatnio... Życzę Ci powodzenia tam na studiach obroń się i zacznij dużo dużo czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, już mnie powoli zaczyna zjadać stres :)

      Usuń
  2. Ja okropnie tęsknie za słońcem już. Taka permanentna zima jest wyjątkowo dołująca... Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dzisiaj w końcu jest słonecznie :D Modły zostały wysłuchane :D

      Usuń
  3. na szczęście od dziś ma być już tylko lepiej, ja już planuję wystawić leżak do ogrodu i się wygrzewać w słoneczku :D mam nadzieję, że się uda :D dziś rano o 7 u mnie leżał śnieg, ale już jest lepiej <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uda się na pewno! :) U mnie dzisiaj też piękna pogoda ;)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia!
    Mimo tego, że jestem miłośniczką zimy i jesieni, to mnie również zaczyna brakować już słońca i ciepła na dworze. Może niedługo do nas przyjdzie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja kiedyś też kochałam zimę - dopóki była to zima z prawdziwego zdarzenia. Teraz już ma być trochę cieplej ;)

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia :)
    Ps. powodzenia na egzaminach! Ja też w końcu muszę zacząć uczyć się do sesji, którą mam za miesiąc, a materiału jest multum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszać ;) Oj, znam to ;) Ja w takim razie życzę Ci powodzenia na sesji ;)

      Usuń
  6. Jak miło, że nie tylko ja jestem w tyle z magisterką. A wiosna wreszcie zawitała.
    Przepiękne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I dokładnie - już jest cieplej. To ja też się cieszę :D

      Usuń
  7. No przyznam, że za piękny maj to nie jest. Niedługo wakacje, a tu jakieś 4 dni temu u mnie śnieg padał. serio?! Serio?!
    Powodzenia na egzaminach :) <3
    Śliczne zdjęcia <3
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Miejmy nadzieję, że już nas śnieg nie zaskoczy tego lata :/

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia! A wiosna za oknami już na szczęście jest :D

    OdpowiedzUsuń